Skip Ribbon Commands
Skip to main content

e-CSI

e-CSI


Succes van het schadeherstelbedrijf begint vaak met de tevredenheid van haar relaties. Om deze tevredenheid te meten heeft AkzoNobel een webbased applicatie laten ontwikkelen, welke op verschillende niveaus inzicht verschaft. Zo kunt u zowel de tevredenheid van de individuele relaties als die van de verschillende verzekeraars, fleetowner, leasemaatschappijen of automerk meten en beoordelen.

De uitnodiging tot deelname aan dit onderzoek gebeurt door middel van een e-mail en het systeem zal automatisch een herinnering versturen wanneer er niet wordt gereageerd. De eventuele ontevreden reacties zullen direct door middel van een e-mail aan u kenbaar worden gemaakt, zodat u in staat bent om desgewenst actie te ondernemen.

Alle gegevens worden voor u verwerkt op een centrale server en stellen u dagelijks in staat om alle verschillende resultaten te beoordelen. Tevens bent u in staat om de kwalitatieve prestatie te benchmarken met de uitkomsten van het landelijke gemiddelde.

Zo bent u eenvoudiger in staat om de service nog beter af te stemmen op de behoeften van uw specifieke klantengroep.